Tillbaka i Shitlake!

Mitt rum har en vattenläcka. Men hur schysst är de inte att ha ett eget vattenfall på rummet? Inte alla som har de kan jag tänka mig. Så från och med NU bor jag nere hos min man, Fredrik!

När jag precis hade kommit hem stod alla och hamrade med en skruvmejsel i lådor och satt dom på huvudet och greja. Visste ni att Ekbacken har varit ett behandlingshem? Jag säger inte att de har något med texten att göra ;)

Läget på Ekis är typ såhär:

Jimmie har fått flyttat upp till sitt gamla rum igen på order från Jacke.
Jocke har Hanna här och se har lagat nån mat nyss, så nu tittar de på melodifestivalen med Jimmie.
Sara är i C
Fredrik och Kim spela nått himla spel och jag tittar på melodifestivalen.
Latvia och Leffe är på sina rum. Sociala ;)
Robert är någonstans
Sibben är hemma





sagt om detta
Postat av: heaheahea

"Jimmie har fått flyttat upp till sitt gamla rum igen på order från Jacke."



Ska vara jocke

Jimmie har fått flyttat upp till sitt gamla rum igen på order från Jocke!!.

2010-03-13 @ 23:21:41
Postat av: boobs

det har du ju inte allts det, var ju order från jacke!!! peace

2010-03-14 @ 10:56:45

säg vad du vill här:

Namn:
ja du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0