spysjuka på ekbacken!

ursäkta ursäkta för dåligt bloggande!
vi har inte bloggat speciellt mycket nu på senaste dagarna, inte okej.

det kom vitryssar till skolan i måndags som fred tar hand om lite.

mais har vunnit en av två kvalmatcher och i helgen väntar två nya. dubbelmöte mot TT och eftersom jag spelar fair play så missar jag båda två, inte kul.

Mallan och hennes Fröjered vann deras kvalmatch i söndags också, med 9-0
Östra vann också deras, med 6-2.

Hm, nu vet jag inget mer att skriva och nu ska jag åka in till stan för att träna lite,

Jo just det ja! folk har vart magsjuka på ekis i veckan, inte bra. men nu är de flesta friska så det är väl bra :)

tjíng!

tillägg; ibland är jag allt bra glömsk och då är det bra att jag har Ronne som påminner mig.
Vill ju såklart avsluta med att hälsa till Guld-Ivar, Hejhej!!


sagt om detta
Postat av: Ronne

Du glömde Guld-Ivar!

2010-03-25 @ 20:06:12

säg vad du vill här:

Namn:
ja du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0