dagen som gått!

det har hänt lite grejer idag för en gångs skull, vissa saker roligare än andra.
robert har klippt sig som jag sa förut. jimmie skulle vara med som moraliskt stöd och då måste han ha fått nån impulsgrej eller så, för när de kom hem hade även han klippt sig. så nu har vi två stiliga och nyfriserade pojkar här på ekis! bilder kommer antagligen när de har orkat posa lite i nya frillorna.

när vi var påväg hem från maten förut så var killarna lite jävliga mot mig och det gillar vi inte. låg i snön två och en halv gång på typ 200 meter, inte okej.
jag måste fan börja biffa till mig lite så dom inte bara kan komma o ta o slänga upp mig på axeln och promenera iväg o sen slänga ner mig i snön. som förövrigt är rätt så hård just nu, jo tacka mig jag vet!!

sen så har martin och jimmie spelat match, och inte vilken match som helst utan seriens sista hemmamatch, som var ett derby mot fagerhult habo. synd för mig som inte kunde kolla pågrundav träning. men en fågel viskade i mitt öra att det blev 10-5 till hide-a-lite och att ekiskillarna gjorde varsin assist. starkt jobbat!

och imornbitti är det spelpass, det gillas!
tjohej.

vill avsluta med att hälsa till Ivarsson, HEJHEJ!




sagt om detta

säg vad du vill här:

Namn:
ja du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0