dålig uppdatering, jag vet!

Jag förstår fall ni skriker efter uppdatering. Men saken är den att vi har haft fullt upp med annat! Igår hade vi vinteridrottsdag i skolan. Sara åkte skidor och jag pimpla och efter de var iallafall jag helt slut. Eller okej, jag satt och körde The Sims 2.

Min pimpeldag igår började med att jag tog på mig 2 par kalasbraller, 2 mjukisbraller, 2 par strumpor (ser ni mönstret? hihi) , 2 par tröjor, mössa, vantar, skor. Så varför i hela friden förs jag?! Jo för att den förbannade isen hade 3 decimeter snö plus massor med slask längst underst. Och smart som man är så tog jag på mig uggsen som absorberar mer vatten än en tampong. 

Iallafall jag fick ju fyra karlar med mig, eller okej tre karlar och Newman. Vi var alltså Fredrik, Kvist, KTFB, Newman och jag. Vi började inse att vi inter kunde stå i flera timmar och vänta på att få gå hem denna ljuva dag så Fredrik, Kvist och Kim går upp för att hämta stolar på skolan. Jag och Newman fortsätter fixa med linor och skit. Jag trasslar in mig i kroken och sätter den i händerna. Efter många svordomar och trassel så ringer jag Fredrik:

Malin: Vart är ni?
Fredrik: Hämtar stolar!
Malin: Nej, ni chillar?
Fredrik: Nej?
Malin: Lovar du?
Fredrik: Nej...

ARGGHHHH...

Pojkarna kommer tillbaka och vi sitter och stirrar i dom små hålen som de tog en kvart att göra. Så där satt vi i 10 minuter, 20 minuter... Efter en timma ger vi upp och börjar grilla korv. Fredrik och jag tog grillen, Kvist tog ketchupen och senapen och bröna, Newman tog nog också börd och Kim satt och drack varm oboy. Efter typ 20 svarta korvar med vårtor på och lite uppvärmnada tår så traskade vi hem...

Måste bara hälsa till Ivarsson, HEJHEJ!


sagt om detta

säg vad du vill här:

Namn:
ja du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0